Slappig dag...

Skoldagen idag har varit ganska rolig, skön men endå onödig.
Första lektionen skulle vi ha samlats med våra mentor-lärare men båda var sjuka...
så då fick vi ha spanska läraren Amelia och en vikarie som jag tror heter Robert.
Andra lektionen skulle vi ha haft sv/so men eftersom läraren var sjuk gjorde vi
några "lekar" med franska, spanska och engelska ord, tillsammans med spanska läraren (igen).
Sen var andra läraren vi skulle ha OCKSÅ sjuk så då hade vi håltimma. Under håltimmen gick
jag My, Nathalie och Erica hem till Erica och spelade buzz. Det var kul! Sissta lektionen innan
lunch hade vi matte med vikarierna Adrian och Robert... Efter lunch hade vi vanligt EA där jag trä-
nade till franska glosorna som vi skulle ha lektionen efter. På franskan hade vi inte glosorna
eftersom ingen typ hade tränat så då höll vi bara på med några djur.
Sen var skoldagen äntligen klar!
Och nu sitter jag här och måste öva på engelka glosorna vi ska ha, och
senare ikväll ska jag till stallet och hoppa med Admiralen

Kram

Admiral


Kommentarer
Postat av: Knorkan

Fin bild :)

2011-02-02 @ 17:23:21
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0